Penyakit ?

Hye everyone :)
Lama sudah tak berblogger kan ? Rasa rindu tahu ! AHAHA
Btw , sekarang nie aku lagi berpractical dekat HKL balik after aku abes dekat KK jinjang tuu .
Tinggal lagi 2 minggu nak abes jee .
Then balik college balik study and having final exam then CUTIIIIII ! ahaha
But , bukan itu yang aku nak cerita dalam entry nie .
Aku nak cerita pasal penyakit laaa ;)

Since everyone now gettting older and older each day .
So , mesti lah ade pelbagai penyakit kan ?
Seperti itu jugak dengan aku .
Aku tak tahu lah apa masalah body system and nervous aku nie .
Sometime aku rasa sihat , sometime tak sihat pulak .
Paling teruk aku slalu short of breathness jee .
Aku nak wat medical checkup lahh .
Mana lah tahu aku ada serious disease ke kan ?
AHAHA :(

Sebab lately nie aku rasa lain macam jee .
Plus harituu , CI aku ade cakap yang aku nie bnyak symptom2 nak dapat ANEMIA .
Halamak ! Kalau betul lah , aku redha jee dengan ketentuan ALLAH S.W.T
atas perkara yang ditentukan dekat aku . :(
Tapi , mestilah semua nak elakkan drpd dapat penyakit . Samalah dengan aku pun .
And now , aku lemah jee + kurang selera makan .
Family aku pun heran .

Ya Allah , Jauhilah segala yang tak bagus dari diriku ini :'(
Berikanlah aku kesempatan untuk membahagiakan keluargaku .
Amin :'(

p/s : So korang korang semua , jagalah diri masing2 yeee selagi boleh jaga okay ? I'll pray for you'all happiness and healthier ! :)

No comments:

Post a Comment